За John Paul Mitchell Systems не е достатъчно единствено да произвежда висококачествени професионални продукти за коса. От самото си създаване до днес, тя винаги е била отдадена на каузата да направи света по-красиво и по-добро място за живеене. Освен че е първата компания от своята индустрия, която се противопоставя на тестове върху животни, тя е образец за социално отговорна фирма, превърнала благотворителната дейност, в част от корпоративната си политика. Още през 1987 година изгражда еко ферма за производство на див хавайски джинджифил, която се захранва единствено с фотосоларни панели. До края на 2016-та, компанията ще завърши засаждането на 500 000 дървета в различни зони по света, които годишно ще преобразуват над 85 000 тона емисии CO2. Повече от 10 години нейната марка, Пол Мичъл, подпомага Waterkeeper Alliance в тяхната мисия да опазват екосистемите в потоците, реките, моретата и останалите водни пътища по света.
Днес, с марка Paul Mitchell се произвеждат над 100 продукта са коса, които се разпространяват в над 80 държави, включително и в България. Нa 18.10.2015, в Rainbow Plaza, с вдъхновяващо професионално шоу пред 250 госта, официалният вносител на Paul Mitchell за България, Modern Style, отпразнува 10 години от стъпването на марката на нашия пазар. За първи път една сцена споделиха 6 от най-добрите стилиста на българския и европейския пазар. По време на шоуто, пред очите на публиката, те създадоха 35 модела в последните модни тенденции. Топ коафьорите на марката у нас – Ангел Трендафилов, Милен Василев, Калин Куцинов, Юлия Георгиева и техните гости от Германия – Питър Хартман и Корина Блес, показаха забележителни техники и представиха продуктовите линии The Color XG, INK Works, Mitch, Awapuhi Wild Ginger и Style.
Но Modern Style не спря до тук. През 2016-та водена от принципа “От професионалисти За професионалисти” компанията планира организирането на редица професионални семинари, голямо лятно събитие, в което да представи ексклузивната MARULA OIL линия и още много други изненади както за професионалистите, работещи с марката, така и за всички почитатели на висококачествената козметика с хуманно отношение към света.